Re: Staroffice 5.2 - fortsat

On Wed, May 16, 2001 at 08:41:23 +0000, Vagn Bjørno Jensen wrote:

> Jeg dropper yderligere experimenter. Det er faktisk kun, når jeg skal
> hente billeder fra mit PenCam, at det er et problem; PenCam win98
> softwaren navngiver billederne Imagex.Bmp. Det er trods alt en enkel sag
> at rename en stribe filer med rename i en term.

Jeg har experimenteret med SO52 og diverse mappenavne og filnavne
med store eller små bogstaver. (dog kun FAT32, ikke FAT16 partitioner)
Jeg kan ikke få fejl ved at hente eller gemme filer fra starwriter
i diverse kombinationer.

Måske visse DOS/Windoze programmer ikke helt gemmer filerne i FAT
som de skal. Brug "mdir" fra "mtools" paken til at se både de
korte og lange FAT navn på filerne, måske du kan se et mønster
for hvornår fejlen opstår.

--
Frank Damgaard