Re: SV: SV: 2.4 kerne

On Mon, 21 May 2001, Andreas Overgaard wrote:
> efter du hev det andet netkort ud kørte redhat 7.1 så også uden problemer?

Ja, stort set. Bortset fra at jeg havde sat 'vga=extended' i LILO, men når
maskinen gik ind i den 'non-interaktive' del af boot-processen, skiftede
vga til normal - og så er der ikke meget grin ved en 17" ;-)

Det var den eneste fejl jeg oplevede, men gad ikke rode med det, så jeg
hoppede tilbage til 7.0

Er jeg i øvrigt den eneste der er ved at være lidt træt af RedHat. Jeg
synes at i hver ny release er der et eller andet som ikke virker, men
som virkede i den forrige release!?!

Mvh
Andreas