Re: Træt af Redhat

On Mon, May 21, 2001 at 22:59:06 +0200, Kristian Vilmann wrote:

> Det er flere år siden jeg har prøvet Debian. Men jeg tror jeg snart skal
> prøve igen. Jeg skal prøve om apt-get virkelig er så god som de siger
> ude i byen. For jeg synes det er en pine at holde et RedHat-system
> opdateret, hvis man er så fræk at installere noget der er lidt ud over
> det sædvanlige.

Jeg har min debian kørende i nu 5 år kun med opgraderinger,
aldrig nyinstallation.
Der har dog været nogle opdateringer der krævede lidt mere end
blot "opdatering" i forbindelse med skift fra libc til glibc osv.
Men fulgte man vejledningen, så kom det til at virke.

Derudover findes der jo nogle alternative debian-baserede distributioner
man også kunne prøve.

Jeg kører desuden normalt ikke test-versionerne, men kun "stable",
så jeg er ofte noget bagud og ikke "bleeding edge" som redhat plejer
at være.

--
Frank Damgaard