Re: Hj

"Morten Gade Sørensen" <mgs@xxxxxxxxxxxxx> wrote in message
news:9ehm74$km3$1@xxxxxxxxxxxx...
[Om Cisco 677]
> Tak for det! - Det løste sgu' problemet .. Går den virkelig ind og
> piller i pakker?

Yups desværre. Især DNS-pakker kan det godt lide at pille ved. Jeg har flere
gange oplevet at den resolver alt til 20.70.20.70 - lige som du gjorde.

> PS: Må man spørge hvorfra du vidste at det var en 677 ?

Et bud:

ADSL-bruger hos WOL - undskyld: Tiscali.
P.t. udbyder Tiscali/WOL ADSL med tre hardware-løsninger:
- USB-dims
- SOHO77 "router"
- Cisco 677 router

USB-dimsen kan udelukkes med det samme da det faktisk er maskinen den er sat
til der får IP-nummeret (som med et modem). Så er der SOHO og Cisco-routerne
tilbage og her er DNS/20.70.20.70-problematikken kendt på Cisco-routeren.

Simpelt ik' :o)

--
`  Med Venlig Hilsen | Regards                                         ´
`                                  H e n r i k   B ø g h               ´