Vedr.: Re: Vedr.: [TEKNIK] xcdroast og overburning..?

Jeg har aldrig haft et problem..

hverken på mit Toshiba-dvd drev eller mit Asus-cdrom drev..

Og dem der har lånt dem har heller ikke.. så umiddelbart ingen dårlige
erfaringer..

Behovet opstod da jeg i en periode havde nogle cd'ere som leverandøren
havde sørget for fyldte mere
end 700MB.. (ca. 730MB).. også kunne man jo ikke umiddelbart lave en backup
:-)

Men med overburning så gik det.

-------------| This mail has been sent to you by: |------------
Klavs Klavsen, IT-coordinator and Systems Administrator at
Metropol Online - http://www.metropol.dk
Tlf. 33752700, Fax 33752720, Email ktk@xxxxxxxxxxx

Private-  Email klavs@xxxxxxxxxxx - http://www.vsen.dk

--------------------[ I believe that... ]-----------------------
It is a myth that people resist change. People resist what other
people make them do, not what they themselves choose to do...
That's why companies that innovate successfully year after year
seek their peopl's ideas, let them initiate new projects and
encourage more experiments.            -- Rosabeth Moss Kanter

                    MONZ
                    <monz@danbbs.        Til:    sslug-teknik@xxxxxxxx
                    dk>                  cc:
                    Sendt af:            Vedr.:  Re: [TEKNIK] Vedr.: [TEKNIK] xcdroast og overburning..?
                    root@xxxxxxxx
                    bs.dk

                    22-05-2001
                    21:58
                    Besvar
                    venligst til
                    sslug-teknik

Klavs Klavsen wrote:

> Nero udnytter noget funktionalitet i firmwaren for at kunne gøre det.. Og
> jeg har brændt op til 690MB på en 650MB disk uden probs..

Nogen erfaringer med hvordan CDreaders har det med at læse de skiver?
--
Regards,
          Mr Dev - Mogens Valentin