Re: winTV

> hej slugger
> Jeg skal til at arbejde med et TV-kort af typen winTV GO fra firmaet
> Hauppauge. Jeg ved at /devices/char/bttv.c understøtter kortet, men har
> i nogen gode råd inden jeg fyrer det af?

Jeg mener at du skal kompilere en kerne med v4l og i2c understøttelse
inden du kommer ret langt ...
Der er lavet en del gode sider med TV-kort og Linux. En google-søgning vil
nok hjælpe meget ...

> Jeg har en ide om at linux stort set finder kortet med kedzu. Eller
> hvad....

Jeg har et lignende Hauppage-kort, og kudzu fandt _ikke_ kortet. Det
kræver lidt arbejde selv, men som sagt ... En søgning er nok lidt værd ..

/a