SAMBA og WinNT autorisation

Hej!

Jeg har netop lavet mig en Linux filserver med Mandrake 7.2 og samba 2.0.9
Det hele virker egentligt fint; men jeg har dog et lille problem.

Jeg har sharet en folder og sat password på den.
Brugere der køre Win9x og Win2K har ingen problemer med at tilgå folderen
(alle brugerne er oprettet på linux maskinen og jeg har sat smbpasswd) Men
brugere med winNT maskiner har problemer - selvom de har logget på deres
maskine med det rigtige username / passwd skal de angive dette igen når de
vil mappe folderen.

Jeg har nu lavet et share og i comment feltet har jeg sat variablen %U og
jeg kan nu se at WinNT maskiner sender deres computernavn til serveren
istedet for det rigtige username.

Findes der en løsning på dette eller er brugere med WinNT maskiner nødt til
at skrive username / passwd hver gang?

/Lasse

min smb.conf fil:

# Global parameters