Afhængighed mellem services (RedHat/Mandrake)

Hejsa

Er der en standard måde at definere en afhængighed mellem services i
RedHat/Mandrake/SysV5 (hedder det det?)?

Jeg vil f.eks. kun køre min sshd og cupsd, hvis jeg er på nettet. Det kan
jeg klare med /sbin/ifup-local, men det virker lidt som et hack. Nogen der
har en anden løsning?

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Smoking kills. If you're killed, you've lost a very important part of your