Re: mailserveropsætning

Har du ikke nogen linier med pop3 eller lignende i din inetd.conf?
Du har ret i, at exim ikke er interessant her; du koerer postfix.

Proev evt. off-list at sende din /etc/{inetd.conf,hosts.allow,
hosts.deny} til rasmus@xxxxxxxxx. Og koerte du ikke RH 7.1, synes
jeg at huske? Bruger du saa ikke xinetd?

Jeg må desværre melde at jeg bruger Debian 2.2r2 (potato) :-)
Jeg har kigget i main.cf og nogle af de andre postfix filer og indst at jeg er på dybt vand. Der er mange flere overvejelser mht en global mailserver end jeg havde forestillet mig, så jeg er meget glad for hjælpen. - tak