Re: Re: Re: Brænder som CDrom

Hov!

/dev/cdrom -> hdb

cdrom er et linkt til hdb
hdb er mig bekendt en IDE-device, mens din brænder i dit første brev er scd0,
som er en SCSI-device.

Er det noget rod med enhederne, der giver problemet? (Et gæt.)

Er din brænder en IDE-enhed eller en SCSI-enhed?

Jeg antager at man ikke kan behandle en IDE-enhed og en SCSI-enhed ens (så
var der jo ikke meget mening i at skelne mellem dem).

Prøv at kigge nærmere på det.

Hilsen Johnny :o)