Vedr.: Re: Vedr.: Re: [TEKNIK] Linux Fryser.. ligesom min win2k/win98 gjorde :-(

Jeg glæder mig som en lille dreng til at komme hjem og prøve den.. Jeg har
nemlig snakket med en fra usa, som havde snakket med en udvikler hos
Nvidia, som sagde at næste version ville have support for TV-out... (så må
jeg klappe i min små hænder)..

Det betyder at jeg kan sætte film til at køre på mit tv-out imens mit
X-miljø stadigvæk kører på min monitor.. Så er Nvidia Twin-View bare sejt

Jeg håber den virker med 2.4.5-ac3.. (er lige udkommet :-)

-------------| This mail has been sent to you by: |------------
Klavs Klavsen, IT-coordinator and Systems Administrator at
Metropol Online - http://www.metropol.dk
Tlf. 33752700, Fax 33752720, Email ktk@xxxxxxxxxxx

Private-  Email klavs@xxxxxxxxxxx - http://www.vsen.dk

--------------------[ I believe that... ]-----------------------
It is a myth that people resist change. People resist what other
people make them do, not what they themselves choose to do...
That's why companies that innovate successfully year after year
seek their peopl's ideas, let them initiate new projects and
encourage more experiments.            -- Rosabeth Moss Kanter

                    Mads Bondo
                    Dydensborg           Til:    sslug-teknik@xxxxxxxx
                    <madsdyd@chal        cc:
                    lenge.dk>            Vedr.:  Re: [TEKNIK] Vedr.: Re: [TEKNIK] Linux Fryser.. ligesom min win2k/win98
                                         gjorde :-(
                    29-05-2001
                    17:10
                    Besvar
                    venligst til
                    sslug-teknik

On Tue, 29 May 2001, Klavs Klavsen wrote:

> Jeg har den nyeste NVIDIA_kernel og NVIDIA_GLX.. dvs. 0.9.769 (vistnok..)
> hentede den fra deres www.nvidia.com/drivers/linux.html (ca.) for en uge
> siden.

Der er vist en version 1.0 ude nu.

"The web pages aren't updated yet, but the driver is at the ftp server:

ftp://ftp1.detonator.nvidia.com/pub/drivers/english/XFree86_40/
"
Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx