Re: RedHat 7.1 og Gnome.

Øhh det er også mine ikoner som flikker når jeg starter X, og det er nemlig
også når jeg starter File Manager den gør det.

Resten i GNOME kører fin fin, hvis man altså kan leve med at den flikker
konstant, hvilket jo er lidt irreterende :)

Men jeg har prøvet at se om alt andet virker i GNOME og det gør det, så jeg
tror det er GMC.

Fordi at det er også gmc den kommer ud med fejlen om, jeg har skrevet det
dirkete af fra skærmen :).

/Glenn Møller