ssh lukker ikke connections

hey ssluger

jeg har et lille problem med at ssh (openssh) ikke lukker connections
når en person logger ud , det ser ud til at det for det meste
SecureCRT til windows der laver problemet. min sshd_config er sat op
til at sende keepalive packets , men det ved jeg tilgængæld ikke om
SecureCRT bruger (jeg har ikke kunde finde det nogle steder)

så selv om der kun iøjeblikket er 5 user på min maskine , ender jeg op
med en

netstat -vat |grep ESTABLISHED |grep ssh |wc -l = 71

som nok er det antal connection der har været det meste af dagen,

er der nogle der har været ude for det samme , eller ved hvad det kan
være ?

/Per Jørgensen
pej@xxxxxxxxx

Follow ups