Re: dns går ud af drift efter x antal opslag...

On Fri, Jun 01, 2001 at 22:22:15 +0200, Arvid Gregersen wrote:

> det var mig med det skumle problem i http://www.sslug.dk/emailarkiv/teknik/!
> Jeg har nu en ekstra oplysning: Hvis jeg skriver www.hotmail.com i min brow!
>
> ALTSÅ: det må være noget med DNS, men hvad??? Sagen er at jeg allerede HAR !

Jeg kan huske at hotmail heller ikke virkede via internetdeling i win98,
og grunden er måske at der er flere DNS adresser på hotmail.com
eller noget andet?
Gik man ind via linket fra msn.com virkede det normalt ok.

Du kan få BIND til at lave ekstra debug / log, se manualsiden.
Det har ofte hjulpet mig i tilfælde af problemer.

PS.
Prøv at begrænse dine linielængder til max. ca. 67-72 tegn  da
jeg alligevel ikke kan se mere når jeg svarer på indlæg.
Se http://www.usenet.dk/netikette/ for gode tips vedr. news og mail.

--
Frank Damgaard