Re: Poweroff virker ikke

On Sat, Jun 02, 2001 at 22:07:05 +0000, Andreas Bach Aaen wrote:

> Jeg har desværre ikke endnu fået poweroff til at virke. Suspend
> skulle vist være det helt store problem populært sagt fordi linux
> ikke er noget plug and play styresystem. For at virke optimalt skal
> alle devicedrivere understøtte det, så på dette punkt er der nok et
> pænt stykke vej endnu.

Med apm virker suspend til disk og standby rimeligt fint med
min notebook. Dog bruger man USB driveren skal den unloades før
suspend, og der kan være andre småting, men ved at "justerere"
på apmd_proxy kan man komme langt.

Men selv i windows går det nogen gange galt.....
(sikkert hardware/driver problem)

--
Frank Damgaard