TDK's 'bredbånds' løsning

Havde en snak med en sælger samt en gut i deres adsl/internet support
hos TDK om <subj>.
De påstod der ikke skulle nogen router eller specielt (ATM..) kort til.
Til spørgsmålet om der simpelthen er et RJ45 stik i deres leverede
udstyr var svaret 'øhh, ja'.
Jeg kunne godt få medleveret en router (til en tusse), eller selv købe
en, som jeg selv kunne administrere.
Jeg kan få eet fast IP# eller to dynamiske, frit valg. Desuden kan jeg
få to dyn. IP# extra for en tier (hvad jeg så skal med dem...).

Alt sammen mmmeget godt, men når det nu bare er en pakkeløsning med tlf.
og adsl abonnement i et, vil jeg altså ha' det med 'ingen router eller
spec. kort' og alligevel fast IP#, fra en tekniker, som s'fø'li' ikke
var tilgængelig ved samtalen (anbefalet at ringe tidlig formiddag).

256/128: 449/md, 512/128: 549/md, 1Mb/256: 649/md, 2Mb/512: 949/md, alle
incl. tlf./adsl abonnement og fri trafik; tlf.samtaler derforuden, SVJF.
Beholdes isdn, er dette abonemment til halv pris (for dyrt i forvejen!).

Nogen der ved mere?
Ellers ligger i hvert fald CyberCity i forhandlinger om skillefiltre, så
de _måske_ kan levere fra omkring august.
--
Regards,
          Mr Dev - Mogens Valentin

Follow ups