TOTALLY OFF TOPIC.. men hjææælp

Er der nogen der har prøvet at sætte en Cisco Local Director op?

Jeg sidder og skal sætte Content Load-balancing op på en Cisco Local
Director 416 (v4.1.2) og det vil ikke virke..

Jeg har snakket med Cisco TAC i over en uge.. og de er virkelig
hjælpeløse.. Men sådan er det vel.. de gode teknikere sidder ikke i
supporten??

Mit problem kort, er at når jeg sætter en virtual op og bind'er den til 2
real-servere så virker det fint..
så snart jeg så formaster mig til at oprette en ny virtual hvor jeg
tilføjer en content-rule for enden.. så holder den anden virtual op med at
virke og
intet virker.. :-(

Ovenikøbet, er det ikke nok at jeg fjerner den nye virtual(med
content-rule'en) for at få det til at virke igen. Jeg skal også slette min
oprindelige virtual og oprette den igen..

-------------| This mail has been sent to you by: |------------
Klavs Klavsen, IT-coordinator and Systems Administrator at
Metropol Online - http://www.metropol.dk
Tlf. 33752716, Fax 33752720, Email ktk@xxxxxxxxxxx

Private-  Email klavs@xxxxxxxxxxx - http://www.vsen.dk

It is a myth that people resist change. People resist what other
people make them do, not what they themselves choose to do...
That's why companies that innovate successfully year after year
seek their peopl's ideas, let them initiate new projects and
encourage more experiments.            -- Rosabeth Moss Kanter