printer i redhat 7.1

Hjælp, mine printere fungerede fint indtil jeg opdaterede fra redhat 6.0
til 7.1

Jeg printer fint fra alle mine redhat 6.0 maskiner, men en maskine som
jeg har opdateret til redhat 7.1 vil kun printe ud på en postscript
printer HP laserjet 4050 som er direkte på TCP/IP nettet, men ikke på en

printer HP laserjet 5 som står på en printerdeler til 3 printere på køen

lp1.
    Når jeg testprinter en ASCII side sker der slet intet,
når jeg printer en postscript test får jeg en side med 3 tekstlinier:
%!PS-Adobe-2.0
    %%Title ... osv
        %%Creator ... osv
Jeg har prøvet at se i hjælpesiderne, men det har ikke hjulpet, ej
heller redhat 7.1 manualen,
er der nogen der kender problemet ?

mvh.    Alex

Follow ups