Re: CPU-tyv

Torsdag  7. Juni 2001 11:29 skrev Anders Nielsen:

> En søgning i min lokale postkasse viste at emnet var "Mærkelig
> proces der sluger 30% af CPU" :).
>
> Jacob Spare Andersen gav i den forbindelse dette link:
>
> http://www.uwsg.indiana.edu/hypermail/linux/kernel/0103.2/0233.html
>
> - Anders

Takker mange gange, jeg fandt til sidst ud af at det ikke var den
proces der lukkede luften ud af maskinen, det var efter at jeg havde
forsøgt at starte spillet  "BZflag" fik det aldrig startet men det
vedblev med at belaste maskinen efter afsluttet forsøg ( reboot var
eneste mulighed for at slippe helt så andre ressourcekrævende ting
kunne køres igen )

--
mvh/gert

Gert Holtoft	holtoft@xxxxxxxxxx