Re: Nogle der ved hvilken ContentType en SMIL fil har ??

Gitte Wange <gitte@xxxxxxxxxx> writes:

> Hmmm jeg mener nu jeg læste et sted at den var noget med
> x-application-smil eller sådan noget ...

x-foo er typisk identifiers der garanteret aldirg vil blive brugt i
standarder.

> Jo det er en slags XML syntax der benyttes - men det er en standard
> der er W3C godkendt .. eller hvad det nu hedder :-)

SMIL 2.0 er netop blevet en "Proposed Recomendation" (Lige skridtet
før en endelig w3c-standard.)

Afsnit 2.3.1, der er norminativt, nævner MIME-typen
"application/smil". Ting med denne MIME-type skal overholde SMIL-2.0
specifikationen. (se http://www.w3.org./TR/smil20)

--
hash-bang-slash-bin-slash-bash