Re: OT : LinuxDK Cluster

> Hvorfor ikke bare bruge "lug.dk"-domænet? Der er vel ikke noget
> galt i "www.klynge.lug.dk"?

Af samme grund som linuxforum.dk og jeg ved ikke hvor mange domæner
eksistere!
Vi et fælles samle sted!
og så kunne vi lægge alle cluster computerne under dette domæne

> Hvis vi virkelig skal have omtale ud af projektet, så er det ikke
> nok med en sej maskine. Vi skal også bruge den til noget der kan
> give omtale.

Vi havde i NJLUG oppe at den skulle tælle ned til 1000^3 ( Unix
Fødseldag )

Men man kunne køre en pakke fra SETI og lave en verdens rekort!
eller brute force kruptonering af TVIN's dokumenter!!
what ever
--
Med Venlig Hilsen
Christian Precht Jensen