Re: Redning af fil med "bad blocks" i ext2

Poul-Erik Andreasen wrote:

> Tillykke. Det er virkelig rart at se nogen med nosser. Jeg kunne
> desværre ikke give dig 100% sikkerhed for at det var det rigtige at
> gøre. Det  er jeg ikke dygtig nok til.

Så må jeg ha' nogen gevaldig store nogen :-
Havde tidligere en for langsom maskine, så den var overklokket og gik
ned ret tit med fsck 'dropping to a maintenance shell'.
Har ofte kørt fsck med 'Clone duplicate/bad blocks?' o.lign., aldrig
mistet data. Ikke at det ikke kan ske, men min erfaring var at fsck er
ganske robust. Og yes, man skal ikke overklokke - til gengæld fik jeg
nogen fsck erfaringer...
--
Regards,
          Mr Dev - Mogens Valentin