Re: Signature, fortune og egne dimser

On Wed, 13 Jun 2001, Gitte Wange wrote:

>Hmmm kan sgutte rigtig få det til at virke .. hvad laver de der quotes
>linier i bash scriptet

Nej, det er da klart. Det er en skrivebøf. Og den er 1½ år gammel :)

quotes skal erstattes af my-sigs, således at du har en fil der hedder
my-sigs der indeholder dine signaturer.

[kvi@kvi2 ~]$ cat my-sigs
Linux - because a PC is a terrible thing to waste
%
Microsoft Outlook Express -- the remote virus execution tool
[kvi@kvi2 ~]$ /usr/sbin/strfile my-sigs
"my-sigs.dat" created
There were 2 strings
Longest string: 61 bytes
Shortest string: 50 bytes
[kvi@kvi2 ~]$ /usr/games/fortune my-sigs

--
Morale:
a) Don't tweak the defaults, unless you know what you're doing.

- Ralf Hildebrandt on postfix-users