Lydeditering (wave agtigt) under Linux

Hejsa

Jeg søger en Linux pendant (stavning?) til programmet "Sound Forge" som er
meget populært under Windows.

Jeg er ligeglad med om det er OSS (dog et plus). Det vigtige er at det har
de fleste af de features Sound Forge har. Så, en masse programmer er jeg
ligeglad med, og jeg er mest interesseret i at høre fra folk der har
erfaring med rent faktisk at redigere lyd, og ikke "bare" har set et
program på en hjemmeside.

Nogen der kan hjælpe.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
If you have a chance, take a look at the virus code, and see what some 300

Follow ups