tilfældigt tilbagevendende LILO fejl

Jeg får af og til en fejl på LILO når jeg booter.
Der står simpelthen ikke andet end "LIL-" på skærmen, og systemet er gået
i stå. Det fixes ved at starte en RH installation fra CDen, vælge repair,
og så køre lilo igen for at overskrive boot-sektoren.
Dette sker også selvom der ikke er nogen ændringer i boot-sektoren. Er der
nogen der kende noget til det?

Jeg har et noget specielt setup. Det skyldes at jeg kører dual-boot, og
jeg vil være i stand til at vælge hvilket OS der bootes, selvom jeg booter
remote. Derfor har jeg (i følge http://www.linuxdoc.org/HOWTO/mini/Linux+NT-Loader.html,
dog har jeg set det bedre et andet sted, som jeg ikke kan finde nu) lavet
en linux-boot sektor på min FAT-partition, så min NT boot-loader kan finde
den. Derudover har jeg en LILO i MBR. Disse genereres med to forskellige
conf-filer:
#boot = /dev/hda
boot = /mnt/c/linux.b #to boot linux from nt boot manager, he he
timeout = 50
prompt
  message = /boot/message
  default = ppp
  vga = normal
  read-only
  linear
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
image= /boot/vmlinuz-2.4.2-ppp
  label = ppp
  root = /dev/hdc2
other = /dev/hda1
  label = dos

De adskiller sig kun på de to første linier, som jo afgør hvor LILO
skriver boot-sektoren.
LILO kan fint installere dem begge, og de kører også fint, men en gang i
mellem, så fejler de. Det er sket for dem begge, men det er dog sket
oftest (måske 3 gange mod 1) for den i MBR.

Som før spurgt: Er der nogen der kender noget til det?

Mvh Rasmus

Follow ups