Re: Resize af reiserfs partition

On Wednesday 20 June 2001 08:54, you wrote:

> Et alternativ kunne være at lave en ny partition.
> Den kan du så mount'e som /usr eller /usr/local
> alt efter hvor stor den er.

Se, nu havde jeg jo håbet at folk selv så den lille fælde (no offence!) .. 4
partitioner ligger der på disken.. det kan ikke lade sig gøre at tilføje en
partition mere.. Så skal jeg jo nemlig fjerne en partition og oprette en
extended partition.. og så bliver jeg jo nødt til at gøre lige det jeg vil
undgå!..

> Hvis du vælger denne løsning skal du huske at ændre oplysninger
> i /etc/fstab og /etc/lilo.conf og køre /sbin/lilo

Det er jeg klar over :)

[SNIP - Afsnit med problemstillingen]

--
Anders