Re: Excel filer og Konqueror

In article <3B372497.B2F0466A@xxxxxxx>, "Hanne Munkholm" <hm@xxxxxxx>
wrote:

> Hej Michael.
> Det kan jeg kke få til at virke.
> Er der en her på listen, der kan komme til at lægge en excel fil op på
> en webserver, hvor mime.types er korrekt, og sende mig URL'en? Så kan
> jeg finde ud af, om det er et server eller et klient problem...  TIA,

Du skal blot have tålmodighed. Husk på at både Konqueror og den formodede
proxy, du tilgår internettet igennem, har en kopi at siden liggende
lokalt, og i denne kopi står sidens mimetypes. Hvis du prøver med
          lynx -dump -head <adresse til ms-excel fil>
vil du se, at mime-type nu er ændret til
	  application/vnd.ms-excel

Jeg har en test liggende på følgende adresse
	  http://datanom.net/test.xls
--
Hilsen/Sincerely

Michael Rasmussen