Re: Tabel over lande, ISO-koder etc

On Wed, Jun 27, 2001 at 08:37:43 +0200, Torben Dam Jensen wrote:

> Er der nogen som har / kender placeringen af en tabel med
> verdens lande, og information om dem ? Jeg tænker her på noget
> ala: (incl. eksempel)
>
> ISOkode;Navn;TelefonPrefix;topdomain;Currency
> US;United States of America;1;us;USD
> DK;Danmark;45;dk;DKK
>
> Om listen er semikolonsep. eller en HTML-tabel er lige meget. Der kan også
> gerne være mere information.

Jeg syntes at jeg for længe siden fandt en tabel hos tele.dk
med oversigt over priser og forvalg.
Men det er jo kun landenavn og forvalg, ikke resten af info.
Til gengæld burde den resterende information kunne findes i "locale"
projektet til linux. Måske se på dkuug's ftp server.

--
Frank Damgaard | http://home3.inet.tele.dk/frda