From: bruger@xxxxxxxx.server
To: bruger@xxxxxxxx.server
Subject: Dette er en prøve

Dette er en test osv...
^d

Hvis jeg prøver ovenstående, fra serveren så kommer posten godt nok frem
til den pågældende klient.
Hvad er der galt?? De fleste klienter kører forresten Outlook eller
anden Windows software, hvis det har nogen betydning.

Mvh.
Martin Ehmsen (thames@xxxxxxxxxx, ehmsen@xxxxxxxxxxxx)
--
Der er en teori, som går ud på, at hvis der nogen sinde er nogen,
der finder ud af, præcis hvad universet er beregnet til,

Follow ups