RH, installation fra CD med AHA-154x controller

Hej!

  Jeg forsøger at installerer RH7.1 fra en CD-ROM der sidder på en
gammel adaptec AHA-1542. RH7.1 vil ikke lade mig vælge CD-rom som medie.
MEN, bruger jeg en gammel RH6.2 kan jeg udemærket installerer fra CD,
hehe. Jeg boot'er fra en win98 startfloppy og køre /dusutils/autoboot i
begge tilfælde.

Er er en der har et tip til få RH7.1 installeren til at genkende CD-ROM
drevet?

Driveren kan vælges og insættes uden problemer - dog uden at kunne vælge
CD-ROM.

Alternativt kan jeg installere RH6.2 og opgradere - Over åen for at
hente vendet!

Tak for tiden

Kasper

Follow ups