vmware

Hejsa

Jeg har et lille problem med vmware :-( Jeg har en Mandrake 8.0 maskine
hvor jeg har installeret vmware - inden i den vil jeg så køre en w2k.
Problemet er at jeg ikke har et cdrom drev i min maskine :-( så tænkte jeg
at jeg bare kan tage et iso af w2k cd-en og mounte den på passende vis.

Jeg har prøvet dette
# mount -ro,loop=/dev/loop0 w2k.iso /mnt/tmp

Når jeg så fortæller at vmware at den skal bruge /mnt/tmp som cdrom drev
siger den "/mnt/tmp exists, but does not appear to be a CDROM device"
Det samme sker hvis jeg forsøger at bruge /dev/loop0 som cdrom drev.

Har I nogle forslag til hvorn jeg få vmware til at boote på et iso?

T2