Re: Samab - bruger for meget memory

samab = samba...

anyway... jeg har prøvet at sætte følgende :

max smbd processes = 100

Det hjælper dog ikke. Noget andet der er lidt underligt er min "netstat -a"
:

tcp        0      0 server:netbios-ssn      server:60864
ESTABLISHED
tcp        0      0 server:netbios-ssn      server:60865
ESTABLISHED
tcp        0      0 server:netbios-ssn      server:60866
ESTABLISHED
tcp        0      0 server:netbios-ssn      server:60867
ESTABLISHED
tcp        0      0 server:netbios-ssn      server:60902
ESTABLISHED
<--- snip --->
tcp        0      0 server:60902            server:netbios-ssn
ESTABLISHED
tcp        0      0 server:60901            server:netbios-ssn
ESTABLISHED
tcp        0      0 server:60898            server:netbios-ssn
ESTABLISHED
tcp        0      0 server:60899            server:netbios-ssn
ESTABLISHED
tcp        0      0 server:60896            server:netbios-ssn
ESTABLISHED

Der er ca. 100 linjer med ovenstående... Kunne det evt. have noget med
problemet at gøre?

Mvh.
Thomas Rokamp