RH71 Laptop crasher med PCMCIA netkort

Hej.

Jeg har en Armada 7400, jeg har lige installeret RH71 paa den,
tidligere koerte den RH60 + updates og virkede perfekt. Kernel
er stock RH71 kernel dvs. 2.4.2-2 + RH patches. Den crasher
dog naar jeg forsoerger at bruge mit PCMCIA netkort.

Efter boot uden nogle PCMCIA kort siger dmesg:
Linuc PCMCIA Card services 3.1.22

Yenta IRQ list 0690, PCI IRQ 11
Socket Status 30000006
Yenta IRQ list 0690, PCI IRQ 11
Socket Status 30000006

yeps den loader yenta to gange.

lsmod giver mig:
ds           (usage 2)
yenta_socket (usage 2)
pcmcia_core  (usage 0)

Indsaetter jeg mit PCMCIA netkort, men uden ledning til netvaerk saa
detekteres det uden problemer, og modulet 8390 loades (usage count 0).
Det var samme modul under 6.0 paa en 2.2.17 kernel saa det er ok.

cat /proc/interrupts giver
IRQ   count

:
9      2     pcnet_cs
11     3     Texas Instruments PCI1250, Texas Instruments PCI1250 (#2)
:

Indsaetter jeg netledningen, saa crasher den naesten oejeblikkeligt.

Hvis jeg derimod laver en ifdown eth0, indsaetter netledning, saa
sker der intet foer jeg laver en ifup eth0, den udskriver
"eth0: interrupt from stopped card". Og doer.

Nogle forslag?

--
  Mvh. Carsten

Follow ups