Re: Intel E100/PRO

Admin PwC Cambodia wrote:

> Som en sjov ting kan jeg sige at netop dette net kort, har givet mig
> mange times extra arbejde, under Windows NT. om det er en hjælp eller
> ej, så har jeg kun kunne få det til at virke, efter at PCI bussen var
> blevet resat, og korted tagetud, og puttet tilbage, hvis det er nogle
> af de "sjov" funktioner på korte som du har brug for, kæmp for det,
> ellers vil jeg sige at du skal skifte kortet ud, det er ikke det værd
>
> Jasper O Waale

Med Windows NT, havde jeg INGEN problemer med det "virtuelle" netkort.

Jeg har dog "løst" problemet til Linux serverne, jeg kigger på /proc/PRO.../eth*
og ser om Link er down, erdet så ifdown'er jeg det pågældende og tager det første
med Link=up og laver en ifup på dette.
Det virker, men der er selvfølgelig ingen load balancing i det, og det tager
maskinen ca. 2 sekunder at være på igen, meeen .

Tak for hjælpen I to, det ser ud til, at det er noget der skal rodes noget dypere
i.
mvh Jarl