RedHat 7.1 Xwindows Flicker

Hejsa alle

Jeg har et problem med en ny installeret RedHat 7.1 hvor den kører med SCSI
diske.
Linær Mode er slået til under installationen.
Når jeg mounter et cdrom drev og går ind i Xwindows så blinker min desktop
hele tiden, samt hvis jeg starter en Terminal op der inde så blinker den
også.
Samt hvis jeg lader være med at mounte et cdrom drev så kommer jeg ind i X
uden at den blinker, men hvis jeg så starter fil håndtering så begynder den
igen at blinke helt vildt.
Er der nogen der har en ide hvad jeg kan gøre, dette betyder nemlig også at
jeg ikke kan installere noget i X.
Det eneste jeg kan få frem er at GMC lukker sin process ned også starter den
igen, det gør den for hver blink i X.
Samt den skriver noget med et Icon.

Håber der er nogen der har stået med samme problem eller kender til det.

Med Venlig Hilsen
Glenn Møller