Hvordan ligges nye moduler ind ?

Hej Sslug'er

Jeg har store problemmer med SANE og min scanner  - det vil bare ikke
virke i RedHat 7.1 - hele systemet hænger.

Jeg vil nu prøve et nyt sg.o modul - men når jeg prøver får jeg bare en
masse fejludskrifter -
Mit spørgsmå er derfor - hvordan afprøver man et enkelt nyt modul uden af
skulle lave en ny kerne !

Kan man bare kopi'er et module ind i /modules-2.4.2 ?

Endvidere har jeg prøvet at kompilere en ny kerne 2.4.5 med relativ
succes - det eneste der ikke virker er X - jeg kan kun få console mode.
Når jeg kommer til "video" er alle valgmuligheder sløret (kan ikke
vælges) hvad gør jeg forkert ?

/Jan

Follow ups