Re: smt modtag

Frank Damgaard wrote:

> Visse ADSL løsninger lukker for port 25 indgående, da det let
> giver mulighed for "open relay" og andet snask.
>
> Derudover kan visse firewall-regler på linux serveren også lukke for
> porten. Og endelig kan din MTA's opsætning måske også have lukket for
> denne service.
>
> Men en lidt mere detaljeret beskrivelse af hvordan du er på nettet
> og hvad du merer med "uderfra".
> Det kunne jo også være kun fra lokalnettet du tænkte på.
>
> PS.
> En helt anden mulighed er problemer med DNS opsætning.

Jeg er på PRO@ccessADSL
Speedstreamrouteren er standard konfigureret og åben for port 25
og henviser til serverens local IP
Du kan prøve at teste http://mail.lende.net eller blot http://lende.net.
Så ryger du directe på Apaches standard side.
Du kan også prøve at sende en email til leif@xxxxxxxxx og se om
der sker noget.
Localt kører jeg kun med hosts filer, som
er simpelt sat op.
Skal vi ikke fortsette tråden på sslug.netvaerk  istedet?
Hvad er der galt med sitatteknikken?
--
Leif Lende
leif@xxxxxxxx