Re: CUPS problemer med printer til smb-printer

On Monday 16 July 2001 22:03, you wrote:

> Hmm. OK, jeg kan nok ikke rigtigt hjælpe dig, så. Jeg har haft for få
> problemer, og kun testet med ipprint, eller hvad det hedder, ikke smb.

Hmm.. er der noget med at man kan installere IPP på en Win2k server så der
kan printes via IPP til den?

> Det virker fint fint her, selv om de processer der bruger lpd interface
> kan have nogen problemer med f.eks. at fjerne jobs nogengange.

Hmm.. jeg kom til at tænke på.. når jeg bruger CUPS skal der så stå noget
specielt i /etc/printcap ?.. det eneste der står i min er navnet på printeren
med et kolon efter..

--
Anders