Re: urpmi på Mandrake 8

On Tuesday 17 July 2001 21:55, you wrote:
> Nu fik jeg pillet lidt for meget, hvilket resulterede i at min rpmdrake
> begyndte at fejle hver gang jeg ville installere pakker (rpminst sagde at
> pakken allerede var installeret) .. så ud røg alt hvad der hedder urpmi,
> gurpmi og rpmdrake .. og ind igen.. i min hast fik jeg også fjernet
> /etc/urpmi dir'et og derfor var der ingen sources defineret (ingen conf
> fil!)..
> Ind og tilføje sources.. men ak og ve.. den vil sgu ikke tilføje mine 2
> Mandrake 8 CD'ere som sources.. den vil godt tage ftp sources..
> [...]

Jeg fandt lige kommandoen urpmi.addmedia som jo er commandline måden at
tilføje sources på.. resultat:

find: error while loading shared libraries: find: symbol fnmatch, version
GLIBC_2.2.3 not defined in file libc.so.6 with link time reference

Ser ud til at jeg har fået smadret mere end jeg troede.. nogen der kan komme
med nogle trøstende ord samt en måde jeg nu kan undgå at ominstallere
Mandrake på?

--
Anders