Re: linux installation på 486´er

On Tue, 17 Jul 2001, Anders Gnistrup wrote:

>karsten engvad wrote:
>

>   linux installation på 486´er
>  [Image]
>
>Installations diskette kan laves fra programmet rawwrite. Det plejer at
>ligge under dosutils. Disketten kan laves så det er muligt at installere
>fra CD ROM eller netwærk. Jeg har en ide om at det burde kunne lade sig
>gøre over serial porten men har ikke helt styr på hvordan.
>
>At intstallere alt fra disk må siges at være noget af en opgave. Og nej
>jeg har ikke hørt om det.

Jeg har gjort det. For en hel del år siden. Slackware 2.0. Vist nok i
omegnen af 60 disketter. Det ku' man nemt få en weekend til at gå med :)

Men hvad med at installere over nettet i stedet? Har den ikke et netkort?
Det gør altså verden et sjovere sted at leve.

/kristian

--
Kristian Vilmann - kvi@xxxxxxxx