Re: Rotere X på iPAQ

On Wed, 18 Jul 2001, Gitte Wange wrote:

> Hmm .. hvor mange håndholdte kan køre Linux ?
> :-)

Ihvertfald IPAQ, Agenda og den der fra Sharp, plus nogen forskellige
japanske nogen, samt diverse prototyper man ser omtalt rundt omkring. En
10-15 stykker ialt, vil jeg tro. Af dem er IPAQ og Agenda vist dem man ser
mest. Hvis man tæller uCLinux med, bliver tallet større, og f.eks. Palm
kan også køre Linux, men jeg tvivler på at man kan køre X på ret mange
palms.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
I'd say that Microsoft has every right to expect a user to buy a license