Re: "Sjovt" problem med syslog, redhat 7.0

On Wed, 18 Jul 2001, Kristian Vilmann wrote:

> Nej, ikke siden jeg sidst så en disk kæmpe mod døden.

Det er to forskellige maskiner, faktisk, der er begyndt på det.

> Men jeg er meget nysgerrig: Hvad er det for en linie den bliver ved med at gentage?

F.eks.

Jul 18 23:13:12 amigos08 xinetd[1042]: Started working: 1 available
service
Jul 18 23:13:12 amigos08 xinetd[1042]: login disabled, removing
Jul 18 23:13:12 amigos08 xinetd[1042]: chargen-udp disabled, removing

en 10-15 forskellige linier, der gentages, og skrives igen og igen. Og,
det er ikke fordi xinet skriver til syslog (eller nogen af de andre
services).

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               madsdyd@xxxxxxxxxxxx
Ignore cries of wasted bandwidth! This is pure drivel that will always be

  - The Subtle Art of Trolling  (http://www.altairiv.demon.co.uk/troll/)