Re: router/firewall problem er løst, men h vorfor ?

Frank Damgaard wrote:

> Hviket kabel anvendte du ?
> og var det en router eller HUB ?
> og blev det koblet på en almindelig netkort på PC ?

Bare almindelig kabel (hvad hedder det, CAT 5, RJ 45).
Det er sådan at der er et RJ45 stik i hvert værelse, og herfra kan
man trække en kabel som indsættes direkte i ethernet kortet i PC'en.
  Eller, som jeg gjorde, sætte kablet i en HUB (uplink).
Det er derfor jeg regnede med at firewallen også skulle kobles i uplink.

Men hvis det er umuligt, så må jeg have husket forkert.

Martin.