Re: Re: [NETVAERK] Store databaser i MySQL

Så prøver vi den her liste :o)
Det var egenlig fordi jeg tænkte at MySQL i høj grad er netværks relateret, at jeg ville aflaste sslug-teknik.

Jeg har faktisk både en Alpha 800 & 1000, som jeg har prøvet at installere Linux på.
Jeg havde dog nogle gevaldige kvaler med at maskinen låste totalt når netkorts driveren var loaded.
Netkortet er et DE500 og jeg forsøgte med tulip driveren.

Jeg kan selvfølgelig også installere Digital Unix / Tru64 på den. Det er dog ikke lige i min ånd ;o)

Hvad er iøvrigt max filstørrelse i Linux på en Alpha ?

Mvh, Poul