Re: mutt - og en masse headere

On 22 Jul 2001 10:54:59 +0200, Kristian Vilmann <kvi@xxxxxxxx> wrote:

> njaaaa, måske er det ikke et problem.
>
> Når jeg læser post med mutt sætter den selv et "+" i starten af linien
> efter linier der ikke ender med <LF>.

set smart_wrap og unset markers. De fungerer begge kun på selve
brevdelen og ikke brevhovedet.

markers kan være gode til at gøre opmærksom på for lange
linjer, så hvis man bliver hysterisk over det, er man på
forhånd advaret, så man kan undgå at svare på disse indlæg.

Se mutt-manualen for en nærmere forklaring, I std. opsætning
mener jeg at du bare kan taste F1. Ellers er denne makro sagen

macro index <f1> "!less /usr/local/doc/mutt/manual.txt\n" "læs manual"

vh.

Morten