Problemer med StarOffice 5.2

På min min RedHat 7.1 arbejdsstation bruger jeg StarOffice til at skrive
dokumenter, men oplevelsen er noget skæmmet af et par problemer:

1. Kan ikke gemme konfiguration
Når jeg ændrer i opsætningen, f.eks. skifter måleenhed fra tommer til
centimeter opstår der følgende fejl "Error opening configuration file"
og indstillingerne bliver naturligvis ikke gemt. Det ligner et
rettighedsproblem, men jeg har ingen ide om hvilken fil der tale om - er
der nogen som kan hjælpe?

2. Dansk stavekontrol
Den udgave af StarOffice som jeg benytter engelsksproget, men jeg kunne
godt tænke mig at anvende dansk stavekontrol sammen med den. Er der
nogen som fortælle mig hvordan det gøres?

/Martin

--
Martin Pihl Jensen | martin@xxxxxxxxxxxxxx

Follow ups