Re: Start af services.....

Hej

Det jeg tror han mener er, at din samba service har et relativt lille nummer
(10) - hvilket vil sige at den nok forsøger at starte samba før dit netværk
overhovedet er oppe.

Hvad vil der ske, hvis du omdøbte S10smb til S99smb ? Måske kommer den korrekt
op, da den så er en af de sidste services der startes ?

Mvh.
Torsten Kammeyer