Vedr.: Re: Re: Hotswap diske.. og Linux

Hej Thomas,

Tak fordi du gider (og dig også Frank) bruge jeres tid på mig.. Det er sku
rart når folk kan afse lidt tid..

se KTK>>

:-)

/Klavs

Hey Frank

On Tue, Jul 24, 2001 at 10:11:35AM +0200, Klavs Klavsen wrote:

> [...]

ingen problem

yeps men dette burde faktisk forgår automatisk. Det gør det ihvertfald
på vores HP bokse. Du har formodentligt været inde i
raidbiosopsætningsflaf og sætte hardwareraiden op right? Derefter
skulle du kunne se dit nye device /dev/sdb. Køre eventuelt en dmesg |
grep /dev/sd*
ting efter boot-time..

det?

Hmm dokumentationen som kommer med din server. Se evt. her. Der er en
del gode tips i denne howto :

http://www.linuxdoc.org/HOWTO/mini/DPT-Hardware-RAID.html
gen-initialisere driveren
hvordan..?

Ellers må du jo skrive igen.

--
Venlig hilsen/Kind regards
Thomas Kirk

Now I know someone out there is going to claim, "Well then, UNIX is
intuitive,
because you only need to learn 5000 commands, and then everything else
follows
from that! Har har har!"
(Andy Bates in comp.os.linux.misc, on "intuitive interfaces", slightly
defending Macs.)

Brug <sslug-netvaerk@xxxxxxxx> til netværksemner

Follow ups