From: "Dennis Bak Andersen" <buhhko@xxxxxxxxxxx>
To: <sslug-teknik@xxxxxxxx>
Sent: Wednesday, July 25, 2001 7:27 PM
Subject: [TEKNIK] Probs med Intel Etherexpress 16 ISA

Hej Gruppe....

Jeg har netop skrabet en server sammen fra gamle dele... Den skal både
køre ip_masq, web og mail-server.... Jeg har dog et problem med at
installere det gamle Intel Etherexpress 16 ISA-kort... Kortet skal køre
som eth1 og som eth0 kører mit 10Mbps DLINK kort upåklageligt...

Hvordan hulen får jeg det til at fungere?? Har prøvet med flere
forskellige modules, men jeg famler lidt om i blinde, for jeg kender
hverken I/O adresse til kortet, IRQ og hvilket module jeg skal anvende
til det kort.... Kan jeg udlæse kortets opsætning gennem Linux da jeg
ikke pt. har mulighed for at sætte det i en windoze boks??

Mvh. Dennis Bak Andersen