Re: Sendmail problemer med RH7.1

In article <3B668460.44CC66B1@xxxxxxxxxxxx>, "Lars Brunke"
<lb@xxxxxxxxxxxx> wrote:

> Jeg et problemer med at få sendmail til at RELAY'e fra alle andre værter
> end localhost og 127.0.0.1.
>
> hosts.allow, hosta.deny filerne er begge tomme, jeg bruger ingen
> ipchains, access filen indeholder de IP adresser jeg stoler på og
> access.db filen er dannet.
>
> Men det virker stadig ikke. Er der noget jeg har glemt?
>
> N.B. alle andre services virker som de skal: POP3, FTP, Telnet....
>

> /Lars
>

> Brug <sslug-netvaerk@xxxxxxxx> til netværksemner

Er din sendmail på internettet som server ????
Og du vil gerne have at ALLE andre end serveren selv skal kunne sende
mails igennem din sendmail??

Sorry det giver bare ikke helt mening for mig ...

--
Gitte Wange Jensen
A.K.A.

Email: gitte@xxxxxxxxxx
Web: http://gitte.babytux.dk

Do you feel tuxy today?
Visit www.babytux.dk

Quote of the day:
(On the statement print "42 monkeys"+"1 snake")
BTW, both perl and Python get this wrong. Perl gives 43 and Python gives
"42 monkeys1 snake", when the answer is clearly "41 monkeys and 1 fat snake".

	- Jim Fulton, 10 Aug 1999